دالان بهشت

دالان بهشت

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند آسمان را دریاب...

 

 

کلاس نه گذاشتنیه نه داشتنی و نه رفتنی

کلاس پیچوندنیه :))

به افتخار همه دانشجوها ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

 

 

 

پ.ن:

+ زمانی که واسه اولین بار این وب رو شروع کردم تازه دانشجوی ارشد شده بودم حالا تموم شده فک می کردم حالا که تموم شده راحت میشم نفس می کشم ولی می بینم فقط تو همون روزها بوده که واقعاً نفس می کشیدم ،الان دقیقاً از عمر 7 ساله دانشجویی من دوسال می گذره...

دلم تنگه واسه لحظه لحظه خاطرات اون روزا واسه جزوه ها، امتحانات، انتخاب واحد و کلاس پیچوندن ووووو .. دلم واسه خاطرات بین کلاس ها با بچه ها، دوستای عزیزتر از جانم زهرای مهربونم، الهام قاطع و پایه،الناز شیطون تنگه واسه همه جنگولک بازیامون به قول معروف، از خاطره فرودگاه تا پاتوق هامون آیس پک گل سرخ و پیتزا کات، از پیاده روی های توی دانشگاه و کتابخانه و سایت و نمایشگاه کتاب و خاطره همیشه بیادموندنیش .. حرف زیاده بخوام بگم کم میاد چون دستم توان نوشتنش نمیاد چون دلم می گیره ...

+ حالا هر کدوم یه جایی مشغولیم و داریم زندگی می کنیم البته اگه به این روزمرگی ها بشه گفت زندگی .. از هم خبر داریم شاید کم و بیش همدیگه رو ببینیم ولی روزی 10 12 ساعت کنار هم بودن کجا و هفته ای ماهی یه بار کجا

+ خلاصه این همه گفتیم تا برسیم به تبریک روز دانشجو ... ازما که گذشت هرکسی هست لذتشو ببره هر کی هم که مثه من تموم شده بازم مثه من بشینه  شیرین ترین خاطرات زندگیشو مرور کنه ... دانشجوهای عزیز روزتون مبارک

+ با یه روز تاخیر روز حسابدار رو هم به حسابدارها و خودم که بخشی از این جامعه فرهیخته به شمار میام تبریک میگم :D

+ برف هم که همه جا رو مزین کرده انشاله به همین زودیها به مشهدم برسه و ما رو خوشحال کنه .. کلا تو زندگیم دوتا چیز در حد مرگ من ازشون لذت می برم یکی سفر یکی هم برف .. یکی از یکی بیشتر به امید اون روز :(

+ عکس مربوط به دانشکده حسابداری دانشگاه فردوسی که میشه گفت خونه دوم من بود 7 سال من اونجا زندگی کردم =))

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: الهه ׀ تاریخ: دو شنبه 16 آذر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dalanebehesht.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com